Volné místo administrativního pracovníka
Přijmeme kolegu/ kolegyni na pozici
ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA
Aufori je nezisková organizace, která poskytuje sociální služby lidem, kteří žijí v chudobě, nebo jí jsou ohroženi.
Náplň práce administrativního pracovníka
- spravuje personální agendu organizace (mj. připravuje výběrová řízení, zajišťuje nástupní dokumenty pracovníků),
- spolupracuje s vedoucími služeb a mzdovou účetní v oblasti péče o zaměstnance a plnění zákonných povinností zaměstnavatele (zařizuje školení řidičů, vstupní zdravotní prohlídky, vyřizuje potvrzení o nemocenských apod.),
- zajišťuje administrativní podporu organizace (evidence majetku organizace, třídění pošty, komunikace s úřady a dodavateli, spolupráce s projektovým manažerem organizace na přípravě projektových žádostí),
- pracuje s interní databází organizace,
- zajišťuje běžný provoz kanceláře (přijímání návštěv, doplňování kancelářských potřeb apod.)
Požadujeme
- výborné organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost,
- profesionální vystupování a přátelské jednání,
- schopnost výborné komunikace slovem a písmem,
- dobrou uživatelskou znalost MS Office, práce s internetem,
- minimální požadované vzdělání: střední škola s maturitou
Nabízíme
- práci na zkrácený úvazek (rozsah 0,5 úvazku) s možností navýšení,
- mzdu 15 000 Kč při 0,5 úvazku,
- nástup možný ihned nebo dle předchozí domluvy,
- flexibilní pracovní dobu,
- k dispozici pracovní notebook a telefon,
- práci na dobu určitou s možností prodloužení smlouvy,
- stabilní zázemí v zavedené organizaci s přátelským kolektivem
Své životopisy zasílejte do 28. 2. 2018 na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..